Wednesday, January 21, 2009

Sukaneka wanita Hydro (tempat kerjaku) kembali lagi!!!

Sukaneka wanita Hydro akan kembali lagi pada bulan Februari depan. Sepatutnya ia diadakan pada tahun lepas tetapi oleh kerana urusetia cuti bersalin, maka tertangguhlah hingga ke hari ini. Bagaimanapun kami akan berkumpul pada 15 Februari 2009 kalau tiada perubahan.

Macam tahun sebelumnya, 2007, kami seronok sangat biarpun tidak ramai yang hadir atas sebab masalah keluarga dan sebagainya. Namun 15 orang wanita sahaja sudah cukup menggegarkan Tanjong Puteri Resort! Gempak dan happening! Ada tu yg mata bengkak pun turun padang dan dinobatkan sebagai peserta yang PALING SPORTING!

LET'S CHECK OUT picture yang aku post ni:

Registration seawal jam 8.00 pagi, tengoklah siap dukung anak lagi...
Inilah dia wanita aluminium.....
dari kiri bahagian belakang : Zarul, Zeti, Linda, Thila, Sarina, Nazlina, Salmiah, Suharah, Siti Zaharah & Raziah
dari kiri bahagian depan : Aku, Norfalilah, Zieha, Norazlina & Cheah

Kemudian kami di bahagian kepada 3 kumpulan....

Gold team : Tempat pertama

Pink Team : Tempat kedua

Blue Team : Tempat ketiga


Sukaneka dimulakan dengan game :
1. Kiss (bawa bola letak di dahi)
2. Flying bomb (lontar belon air jgn smpi pecah)
3. Animal Sound (ni yg paling best : setiap kumpulan kena buat animal sound (ibu) memanggil anaknya yang ditutupi mata dgn kain untuk mencari ibunya)
4. Combat (ni yg mencabar, kena lari, masuk bawah jaring mcm askar, lobat tong, lari dlm guni...penatnyer)
5. Speetboat (ni yg best, kena racing siapa sampai dulu)
6. Wet & Wild (ni kena menyelam, cari harta karun! hehehehe bukan, cari abjad untuk dijadikan ayat "WE ARE HYDRO IRON LADY"
Jom tengok sedutan dari game yg kami lakukan:-
ini team aku : Pink Team
mereka tengah mencari aku, dan aku pulak terjerit-jerit bunyi itik panggil mereka. Sakit tekak aku, nasib baik menang!

tulah dia, aku berjaya mengumpulkan anak-anakku! Quek, Quek Quek!!
Kami berehat sebelum memulakan speedboat, kena racing woooo!


Yang ni plak memasing dah bersedia nak terjun cari putera duyung!

Tengah gelak sebab ada orang main ngelat.
Aku masih kat belakang dengan guni yang melekat di kaki.

Hai, kena jadi askar ler plak...aku terpaksa mengesot!


Ini Pink Team punya : aku tgh menyelam cari abjad!


Aku dah bersedia nak ber-racing, ingat nak buat aksi drift!!


Aku tengah tolong kawan... tapi masa tu aku tak sedar yg handphone aku dlm seluar, hasilnya phone aku terkubur dlm kotak cantik di rumah!! huhuhuhu......

Makan tengahari : Nasi ayam, nyum nyum nyum, best ooooooo....

Hadiah untuk para pemenang, eh, yang kalah pun dapat jugak ler......
Dalam pukul 1.00 tgh, selesailah sukaneka.....masing-masing pulang dengan gembira campur penat. Maklumlah kami semua lama tak servis otot, ada yang dah berkarat pun hahahahha... yang pasti aku tidak sabar untuk tunggu sukaneka kali ini, hai, macam manalah nanti.......

Ini FLYING BOMB

ini KISS.....

OK....NANTI GAMBAR SUKANEKA YG AKU AKAN SERTAI BULAN DEPAN AKU AKAN POST! TUNGGUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: