Tuesday, January 27, 2009

buat FACEBOOK lah pulak!!!

Aku tak tahulah nak komen apa, zaman sekarang ni macam-macam ada. Maklumlah dunia dah berubah, dah semakin maju.....aku pun terjebak sama, mula-mula blog pastu facebook pulak! Mulanya aku malas nak buat facebook tu tapi oleh kerana kawan aku ada facebook dan syarat untuk aku lihat facebooknya, aku kena ada account juga. Alih-alih aku pun ada facebook. Sapa-sapa nak tengok facebook aku, silalah.....masih gunakan nama RINA fARIZQ. Jangan cari guna nama asal aku, setahun pun tak jumpa nanti!! Sapa-sapa yang ada facebook tu, jangan lupa add aku as a friend ya..........
sekadar gambar hiasan...tapi cute kan?? teringat kawan aku "LASIAH", kitaorg suka ngan gambar ni....ada sesuatu yg menyatukan hati kitaorg bila lihat gambo ni..."betul tak kak as?".....

No comments: