Wednesday, January 21, 2009

Aku di-TAG oleh Syima Syawal !!

Inilah soalan yang harusssss ku jawab!!


Do you think you are hot?
Hot? Tak adalah, tapi aku suka sangat makn ayam FKC, Hot & Spicy (sebab tu aku montel).

Upload your favorite’s picture of you.


Why do you like that picture? Sebab masa ni aku kurus, hahahaha, masa tu bercuti di A'Famosa, Malaka.


When was the last time you ate pizza?
03 Januari 2009, pizza Domino. Nyum, nyum nyum, sedap! Ini memang favorite aku, telefon saja tak sampai 40 minit dah sampai umah.

The last song you listened to?
Matahariku, Agnes Monica.

What are you doing right now besides this?
Dengar lagu.

What name would you prefer besides this?
1. Puteri Ezza
2. Myzar
3. Lasiah Salleh tapi dia ni dah lama bebenor tak update blog!
4. Baru aku sedar yang kawan2 aku ramai yg tak ada blog.
5. Aku nak letak nama Syima, DS & John tapi dia org pun dah kena tag ni…..

Who is no. 1?
Kenalan yang comel dan aktif dengan politik!

No. 3 is having relationship with?
Hmmmmm…

Say something about no. 5.
Dia org suma orang yang manis2 belaka, tak rugi dibuat kawan.

Who is no. 2?
Punya minat macam aku…suka tgk cita orang mata sepet…hahahahaha.

Hahaha, selesai sudah tanggungjawabku! Tima kacih kak Syima kerana menge-TAG aku....itu tandanya aku dalam ingatannya!

No comments: