Tuesday, May 12, 2009

TAG hari IBU by Syima Syawal

Ada lagi tag dari kawan aku nie...hehehe...jawab jek ler....

10 facts about me...
1. Bukan sombong tak peramah pada pertemuan kali pertama. Tapi kalau dah mesra siap ler......
2. Suka menyanyi...budak kilang aku dah tau bebenor, setiap kali dinner muka aku ler yg asyik naik pentas.
3. Suka melukis tapi dah lama tak buat sebab malas! Penyakit malas aku dah tahap kritikal sekarang nie.
4. Berkebolehan membuat hiasan pengantin. Hehehe. Bole ler... hantaran adik aku, aku ler yg buat, orang kata lawa.....
5. Suka tengok Detektif Conan. Best sebab bukan cerita kartun yg tak kartun. Tengah cari episod pertama dan terakhir komiknye....
6. Suka bergambo, pantang kalau org nak snap, aku akan bg posing maut!
7. Luv... coklat! Cadbury & Ferrero Roche.
8. Suka kasut dan beg tangan. Pantang jumpa, tak dapat beli, try pun jadi ler.....
9. Tak suka berbalas SMS. Bukan malas tapi tak pantas jari nak menekan....adik2 aku laju jer menaip....
10. Mudah mengalirkan air mata kalau tengok cerita/drama yg sedih2. Kadang2 dengar cerita org pun bole menangis jugak.....

Siapakah yang bertuah nak kena tag pulak ya...? Siapa sudi jawab nie?
1. Arab
2. Mamadanish
3. Myzar
cukup ler tu kang balik2 org yang sama juga menjawab tag nie....hehehehe.....

No comments: