Thursday, May 7, 2009

SIBUK MEMANJANG!

LAMANYER tak upodate! Semua kerana kesibukan tugas yg sangat meletihkan! Rakan sekerja aku cuti bersalin dapat baby girl...huhu aku yg penat gila buat kerja sorang2 cover untuk 2 orang. Yang sorang lagi plak, asyik sakit lutut memanjang...hai....letih!
Asal balik jer aku dah tak berdaya nak buat apa2 lagi. Trus tido! Penat sangat kut..... tapi rupanya bukan sekadar penat ada benda lain yg membuatkan aju jadi mcm ni....Adalah....sintom2 org pemalas semasa ....... (tut!) huaaahahahahaha.
Aku plan nak cuti/berehat sebaik kawan aku naik cuti bersalin. Alah bukannya panjang sangat, sehari dua je...yg pasti tak nak ler pikir pasal kerja......Niat hati nak ke negara matahari terbit...hehehe tapi tak mampu lagi..... last2 aku post jer ler gambo tmpt nie, Hokkaido,Jepun.
Cantik kan? Bila ler dapat pegi....

Hubby aku hanya cakap, sekarang keadaan aku tak leh bergerak jauh (tak berapa sihat...ukh..) so tempat yg jauh sikit dari Johor tapi dekat dlm M'sia yg bole pegi hanya...MELAKA! Hmm... oklah tu, dari tak berjalan langsung! Aku ok jer.....aku cuti dari hari Sabtu 9Mei sampai Selasa 12Mei..... Niat hati nak cuti seminggu tapi mengenangkan tak de org nak buat kerja aku...terpaksalah naik cepat...karang org kilang aku tak dapat Salary Advance pulak....key, adios!


Salam sayang buat semua!

No comments: