Tuesday, May 12, 2009

TAG by Syima Syawal

Dah berkurun baru aku berkesempatan untuk menjawab TAG ini. Apa pun, cepat @ lambat, InsyaAllah aku akan jawab........

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapakah anda memilih nama blog itu?
Strawberry Butterfly. Kenapa? Sebab aku suka dua benda tu walaupun aku tak makan sangat strawberry!

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakan seperti itu?
Link : RinaFarizq78. Nama pena dalam bidang penulisan & tak payah susah2 cari idea nak guna yg lain. huhuhu.

3) Apakah method dalam penulisan blog anda?
Ringkas dan mudah difahami. Lebih kepada kehidupan seharian (walaupun tak menulis hari2)

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Kenapa?
Pernah sebab malas nak update tapi rasa sayang pula.....

5) Apakah pendapat anda mengenai kepada pemilik blog yg tag anda.
Blog yg simple tapi kaler pink, terang gila! Tengok lama2 mata bole rabun walaupun mata memang dah rabun pun....hehehehehe......

6) Senaraikan calon yg akan di tag.
Uhhh...tak payah ler...kesian lak sebab pusing2 orang yg sama kena! hehehehe

tima kasih lah yer pada Syima Syawal yang sudi tag aku.......

No comments: