Wednesday, November 25, 2009

BUKIT GAMBANG RESORT CITY, KUANTAN PAHANG. (21 & 22/11/09)

Tahun ni company hubby aku buat majlis makan malam keluarga di Bukit Gambang Resort City, Kuantan Pahang. Perjalanan hampir 5 jam daripada Pasir Gudang, kira-kira jam 12.30 tgh kami sampai. Tempat tu kira ok lah lagipun tempat tu baru 6 bulan beroperasi dan banyak lagi projek yg sedang dijalankan di sana. Rate untuk bilik quite ok lah, rasanya berpatutan dengan keluasan bilik.
Baru sampai, anak aku yang ke-boring-an + kepenatan.

Sedang menunggu untuk check in.




Aku dan cousin aku, kebetulan hubby dia satu company
ngan hubby aku.


Bilik penginapan.

Masuk jerk jumpa ruang dapur dulu.
Stail apartment.....

Ruang tamu yang luas!

Pemandangan di bahagian kolam renang.

Di bahagian balkoni.

Naik tram untuk ke water park.
Bayaran RM1.00 (sehala)

Kami bertiga jerk naik tram nie, penumpang lain tak de.


Seronok tengok anak & hubby mandi tapi sebab aku
takut kesejukan, aku tengok sajalah. Cuaca masa tu
pun sejuk sebab gerimis!


Semua org akan tunggu air penuh, bila dah penuh air
akan melimpah ke bawah. Macam best tapi hubby aku kata
sakit kepala bila air melimpah macam tu.....
Hepi betul anak aku, sampai tak nak naik.
Naik pun sebab makan, itu pun sekejap2.
Tengok tu giginya yang rongak (dia cabut sendiri - jimat2!)

Tengoklah tu aksi2 anak aku....



Malamnya...majlis makan malam bermula. Makanan yang
disajikan secara buffet BBQ, adalah kambing panggang, seafood
bakar macam ketam. Tapi makanan tak berapa sedap macam
ada yang kurang.
Dapat luck draw & hadiah misteri.
Lucky draw : blender juice
Hadiah misteri : Vacum flask

Breakfast pagi Ahad.

Sempat anak aku bertenggek lepas gian
dah lama tak main.

Pendek kata percutian yg pendek tapi boleh tahan seronok sebab semuanya free
termasuk elaun perjalanan!!

2 comments:

sweetsmurffet said...

akum.... akak x sure lg nak pi sini ke sunway.... farah dah sibuk2ajak pi mandi lagi....

Rina Farizq said...

nk lagi fun gi sunway lah...gambang nie kecik jerk tmpatnyer.....