Wednesday, September 2, 2009

Salam Ramadhan & Syawal (in advance)

Lama betul tak update kan? Tu lah, kalau dah pemalas tahap tenuk, jadi macam ni lah. Hahahahaha....sorry lah, memang sekarang banyak kerja, dah tu penat memanjang. Nak taip sebaris dua pun, Ya Allah....hanya Dia sajalah yang tahu macam mana tahap pemalas aku....




Anyway, Salam Ramadhan! Semoga di bulan yang mulia ini kita sama-sama mendapat barakah. Dan Salam Syawal, hehehehe, sengaja ucap awal sebab tak tau lagi bila ada kesempatan untuk meng-update-kan blogku ini.




Tahun ni Syawal aku sambut dalam bersederhana sahaja, maklumlah banyak persiapan untuk baby yang bakal lahir nanti. Dahulukan persiapan baby, sebab satu barang baby pun dah tak ada. Semua kena beli baru, yang abangnya pula dah bagi orang dan ada jugak yang dah dibuang (kerja hubby aku ler tu). Tapi seronok beli barang baby, geram aja, nak-nak pakaian baby girl! Huhuhuhu, dapat tengok jer lah aku....sebab aku beli untuk baby boy (dah scan). Sorang lagi hero Malaya.....Alhamdullillah, terima sajalah. Yang penting baby sihat walafiat.

Comelkan baby nie...huuuuu...macam nak cubit-cubit jerk pipi yg tembam tu! Anak saper ler yg lawa tu ek.....

2 comments:

Si budak Aboi said...

emm dah nk masuk raya qurban akak !!

~ salam kenalan ~

Rina Farizq said...

hahaha.....tu la pasal...rajin sangat!