Thursday, April 2, 2009

ANNUAL DINNER 2009 - PART 2

Seperti yang aku maklumkan, akan ku post kan gambo dinner yang dirakam oleh camera man. Gambar lebih terang dan cantik.

Jom lihat,

Di luar pintu masuk ballroom.
Inilah dia......

Ballroom yang sederhana besar.

Aku baru sampai nie tapi sudah ditarik untuk bergambar.
Dari kiri : Rajan, Zety, Nana, Aku & Basir

Gambar lagi, tak sempat lagi nak masuk ke ballroom.
Dari kiri : Zety, Aku, Nana, Julie, Rachel, Rohani

with my bos....she's pretty kan?
teka umur dia berapa?
52 tahun tau! Fancy dress.
Pemenangnya adalah Dayak (2 dari kanan)
Saravanan daripada bahagian Quality

Berdiri, dari kiri : Rajan, Jasni, Zety, Rachel, Julie & Basir
Duduk, dari kiri : Nana, Nurul & Aku

HR Department bersama MD, Thomas Roewekamp
Dari kiri : Rohani, Baskaran, Malar, Aku & Lilian
HR DEPARTMENT yang cun dan vogue! huhu...


Maintain senyum.....

Gambo lagi, memang muka kita org jer mlm tue....
Lagi gambo...tak cukup duduk, berdiri sekali sib baik
tak tertonggeng...huawawa...

Tambah ImejSebelum nak balik, sempat lagi merakam gambo..
Dari kiri : Narayanan, Nurul, Raja, Verappan & Aku

Ramai-ramai, sebagai kenangan....
Dari kiri : Azimi, Nurul, Basir & Aku

Sekali lagi....dengan budak-budak plant pulak.

Annual Dinner 2009 : dlm kenangan........

No comments: