Monday, March 30, 2009

ANNUAL DINNER 2009 - BLACK & WHITE

Annual Dinner kembali lagi!
Kali ini diadakan di The Zon Regency Hotel (tak sure nama penuh...rasanya betul ler tu kot) pada 28/03/2009 (Sabtu).....
Tema dinner tahun ini BLACK & WHITE. Layan jer.....
Actually aku tak beli pun baju, pakai apa yg ada jer...recycling semula tapi masukkan elemen white (pearl sikit). Bukan apa aku banyak pakaian berwarna hitam so apa lagi aku gunakan skill yg ada (ewah) untuk buat sendiri baju dinner aku. Huhuhu....boleh ler..
Ada ler beberapa gambar aku ambil (pinjam camera digital emak) tapi banyak yang tak clear sebab goyang. Angin aku pada orang yg tolong snap ni...hehehehe. Tak per lah, just tengok jer lah gambo yg aku post nie, nanti dpt gambo daripada camera man aku post lagi.
dlm kereta, sempat lagi amik sendirik..hehehe, cun tak? (mekap sendiri jer!)
HUMAN RESOURCE ni department aku.
Dari kiri : Malar, Lilian (bos aku), Aku & Rohani.

Ni gambo reramai...aweks cun + jelita Hydro. huhu!

aku dapat lucy draw prizes : DVD Philips (nombor 20)
Alhamdullillah.....rezeki namanya.....
Hadiah ada 83, tak banyak tapi bolehlah...
Memang fun dan happening....best!

No comments: