Wednesday, February 11, 2009

AKHIRNYA ADA CINTA!!!

Inilah impianku...terlaksana jua dengan inzinNYA yang Maha Kuasa lagi Maha Penyayang, aku bersyukur diberikan kesempatan untuk merakamkan sebuah cerita yang aku hasilkan di dalam sebuah karya untuk santapan minda. Ceritanya simple, ringan tetapi menghiburkan (puji diri sendiri! huhuhu...) Ada mesej yang ingin disampaikan, lebih-lebih lagi tentang tuntutan agama yang mewajibkan umatnya sentiasa berbuat baik, muhasabah diri dan saling sayang menyayangi.... Apa pun dapatkan novel pertamaku ini dipasaran atau anda semua boleh menempah secara online (ada potongan harya sebanyak RM4.00 jika mendaftar sbg ahli) apa tunggu lagi jomlah ronda ke http://www.kakinovel.com


Inilah laman rasmi Kaki Novel yang sudi menerbitkan novelku...terima kasih En Rizal kerana memberikan peluang terindah padaku! Terima kasih juga buat semua peminatku (eh, ada ker? perasan!), teman-teman yang setia dan tak henti-henti memberikan sokongan, khususnya buat pembaca budiman yang akan menjelajah novelku, thank you so much & i love you all !!!!!!!!!!!!!!! Muaaahhhhh, huhuhu!

3 comments:

fadizah said...

salam berkenalan rina moga perkenalan ni dapat mengeratkan salturahim antana peminat dibrunei dan semanjung...kha2 saya pun boleh dikenal dgn butterfly 6863 kira butterfly brunei lah ..or boleh lah kenal dgn liza68,liza baru selsai membaca buku pertama yg ditulis rina Akhirnya Ada Cinta..seharian liza baca hingga tidur pukul 2 pagi seronok jalan certanya,banyak pengajaran dan diadukan dgan watak remaja dan berumur macam azhari yg romantik tu dan watak anak azahari dan watak qas menghidup jalan certa tu dan diakirhi dengan bermacam ragam untuk menyelsaikan masalah kelurga69,dan liza rasa jlan certa ringkas mudah difahami,bahasa mudah moga dengan adanya novel pertama yng ditulis rina ini akan bertambah semangat rina dalam bidang penulisan dan bertambah montop sebaris dgn nama NB,roseharisa,dll,liza baru jumpa mereka diekspo buku2 brunei pada 28hb..seronok moga2 ada rezeki rina dimasakan datang untok dtg kepesta buku2 brunai seperti kak yati dan nora serta penulis2 lain berjumpa dgn peminat rina mana kita tahu rezeki rina hanya kita berusaha dan allah kan menentukan rezki rina dlam bidang penulisa..dan akhir kata selamat berkenalan..moga ditambah ilmu dalam bidang penilisan.amin.

Rina Farizq said...

thanks dan semoga liza akan sentiasa memberi sokongan ya...

Rina Farizq said...
This comment has been removed by the author.