Monday, August 11, 2008

KASUT OH KASUT!


Kalau nak tahu aku ni suka pada kasut. Aku ada koleksi kasut (gambar) yang cantik-cantik untuk tatapan semua. Macam gambar-gambar kasut yang aku paparkan ni aku dapati daripada kawan yang hantar melalui e-mail. Kalau ke shopping compleks, mata aku akan melilau melihat kasut, tak dapat beli tengok pun jadilah! Tapi kalau ada kasut yang lawa-lawa, mesti tangan ni gatal nak membeli, tak kiralah ada brand atau tidak yang penting selesa, sesuai dan harga mesti berpatutan. Kasut-kasut aku pun dah tak muat nak sumbat dalam almari. Yang pakai setahun sekali pun ada, biasanya untuk majlis tertentu saja macam Malam Tahunan Syarikat. Tapi yang kelakarnya ada kawan yang menegur, beli kasut lawa-lawa tapi pergi jalan membeli belah pakai selipar! Bukan apa, kalau nak ber-shopping kan lebih selesa pakai selipar, pantas dan tak penat. Pakai kasut yang lawa-lawa macam ni semua, aduhai...penatlah dan tak dapatlah nak menikmati keseronokan ber-shopping tu! "Habis tu bila pakainya?" Tanya kawanku itu. Aku sengih dan jawab perlahan, "gi kerja je ler...".
Unik kan yang ini? Ada bunga di bahagian belakang.

Yang ni pun cantik, ada batu permata....

Sweet......

Classy......


Seksi..............


Comel!

Suka yang mana satu????

No comments: