Friday, March 19, 2010

SAMBUTAN CHINEESE NEW YEAR 2010

Usually sport club akan buat sambutan untuk setiap festival so yg terbaru adalah perayaan GONG XI FA CAI! Walaupun agak lambat sambutannya, 17/03/2010 tetapi tetap meriah dan gempak dengan tema MERAH menyala! Well, we all memang sporting ikut jerk tema untuk meriahkan suasana.....
Bos aku bersama MD....
' Yi Sang' agaknya kut ejaan mcm nie....

tu reramai tgh Yi Sang!

Aku ngan Salmiah.....

yg malu2 kucing tutup muka tu Rohani...
seorang yg pemalu bergambar! hahahaha....
dah tu dia sorang yg lupa tak ingat nak pakai merah! hampeh!

Ladies in red!
Dari kiri : Sarina, Epal, Aisyah, Masitah, Syima, Aku & Nana

Aku bersama bekas ahli sport club 2009 yg telah digugurkan
Dari kiri : Sarina, Basir, Aku, Zety & Judy
Berdiri : Kadir
Duduk dari kiri : Masraf, Sarina, Basir, Masrina, Zety & Judy.

No comments: