Monday, March 10, 2008

Hai, hai, hai !!!

Dalam beberapa minggu ni, memang tidak berkesempatan untuk 'update'.
Memang busy sikit 2,3 minggu ni, mana dengan 'class' lagi, dengan kerja lagi,
sibuk edit manuskrip sendiri yang tidak lama akan diterbitkan. Huii....macam-
macam lagilah yang dilakukan sepanjang 2,3 minggu ni.
InsyaAllah selepas ni, saya akan 'catch-up' dan 'update'kan lagi dengan informasi
terkini...tapi buat masa ni, saya akan paparkan beberapa bab ADA CINTA
untuk tatapan anda. Jika mahu komen dan membuat ulasan, silakan.....saya pasti,
ulasan yang baik tentu dapat mematangkan dan memperbaiki lagi penulisan saya.......
Terima kasih.......Sebenarnya malu juga mahu 'publish'kan hasil nukilan saya di sini tapi
En Rizal dari Kaki Novel beri idea dan cadangan ini.....manalah tahu pembaca di luar sana
punya pandangan? Saya nantikan....esok saya akan 'post' Bab 2 pula ya!....
Tungguuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: